وجنة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد قمنا بأنشاء منتدى جديد و نتمى وجودك معنا
و تساهم فى تقدمه
و يكون ساحة مناسبة لطرح افكارك و موضوعاتك
نتمنى زيارتك لنا و يشرفنا اشتراكك معنا
لك تحياتى

منتدى وجنة
https://wagna.ahlamontada.net

وجنة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد قمنا بأنشاء منتدى جديد و نتمى وجودك معنا
و تساهم فى تقدمه
و يكون ساحة مناسبة لطرح افكارك و موضوعاتك
نتمنى زيارتك لنا و يشرفنا اشتراكك معنا
لك تحياتى

منتدى وجنة

وجنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وجنة

الرياده .. التميز .. التفوق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى وجنة   : إسلامى ... ثقافى .. إجتماعى .. شبابى .. الخواطر  ... القصص ... الغرائب  .... الطرائف .... الأخبار المتجددة .. الحوارات المميزة    

منتدى وجنة .... سحر الكلمات .. همس القلوب .. تحاور العقول .. الأخوه و الصداقة .. الإبداع و التجدد المستمر ... أخر عضو مسجل معنا ( Hazem Hazem) مرحبا به معنا

ع الجواز وع اللى عايز يتجوز .........

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
احزان زمان

ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... Empty
مُساهمةموضوع: ع الجواز وع اللى عايز يتجوز .........   ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالسبت 23 فبراير 2013 - 15:58

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عـارف لمـا ببقـى طـالع عينـي في تنضيف الشقه
و الأكـل و الغسيــل و المكـوى و التطبيـــق

... و أفضـل أكلـمـ نفســي
و أقــول ع الجـواز و ع اللى عـايـز يتجـوز
...
ألاقيــكـ داخــل عليـا بحنيتـكـ
و تسـألنـي عـايـزانـي أسـاعـدكـ فـي حـاجه ؟
و تـدعيـلي ربنـا يقـوينـي

بنســى سـاعتهـا كـل التعـب
و ببقـى حـاسـه إنـي عنـدي
power
يخلينــي ممكن أوسّخ الأطبـاق اللى مـا صـدقت غسلتهـا
و أغسلهـا عشـان خـاطـركـ تـانـي :

يــــا ســـــلامـ ع الكلمــه الحـــلوه
ممكــن تصنــع المعجـــزات

♥ ♥
رياض العربى
صاحب الموقع

صاحب الموقع
رياض العربى

العمل/الترفيه : مدرس

ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: ع الجواز وع اللى عايز يتجوز .........   ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالسبت 23 فبراير 2013 - 18:18

الكلمة الطيبة صدقة فما بالك بقى لو كانت لاقرب الناس

تحياتى احزان على الموضوع الجميل

ع الجواز وع اللى عايز يتجوز .........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين اللى كان عايز صور اطفال
» انا عايز المدير اللى هنا
» عايز تقول ايه للشخص اللى فى بالك؟
» عايز حقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» عايز أبقى روش طحن

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
وجنة ::  منتديات أدم و حـواء والأســرة  ::  منتدى الزواج والعلاقات الزوجية-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» الحشيش والدم
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالإثنين 14 فبراير 2022 - 16:50 من طرف رياض العربى

» اهم الاماكن ودورها في علاج الـــــــــــــــــ
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالأربعاء 12 يونيو 2019 - 3:06 من طرف مروة التيمي

» أفضل شركة بالدمام
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالجمعة 17 مايو 2019 - 2:51 من طرف مروة التيمي

» ادمان العين
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالثلاثاء 7 مايو 2019 - 1:46 من طرف مروة التيمي

» علاج الــ :cry:
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالأربعاء 1 مايو 2019 - 22:05 من طرف مروة التيمي

» كيف يتم تشخيص الــ
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالأحد 28 أبريل 2019 - 23:55 من طرف مروة التيمي

» اعراض ادمان ........
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالجمعة 19 أبريل 2019 - 15:44 من طرف مروة التيمي

» مصائب في اتجاه المجتمع
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالإثنين 8 أبريل 2019 - 22:43 من طرف مروة التيمي

» احصائيات عن الحشيش
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالأحد 7 أبريل 2019 - 20:05 من طرف مروة التيمي

» شبح الموت!!!
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_icon_minitimeالأربعاء 3 أبريل 2019 - 19:36 من طرف مروة التيمي

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
رياض العربى
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_vote_rcapع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... 11110ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_vote_lcap 
احزان زمان
ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_vote_rcapع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... 11110ع الجواز وع اللى عايز يتجوز ......... I_vote_lcap 
mnona
العرايشي
حمودى الروش
برديس المصريه
عمر
مشموشى
محمود السعيد
الامير