وجنة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد قمنا بأنشاء منتدى جديد و نتمى وجودك معنا
و تساهم فى تقدمه
و يكون ساحة مناسبة لطرح افكارك و موضوعاتك
نتمنى زيارتك لنا و يشرفنا اشتراكك معنا
لك تحياتى

منتدى وجنة
http://wagna.ahlamontada.net


وجنة

الرياده .. التميز .. التفوق
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول
منتدى وجنة   : إسلامى ... ثقافى .. إجتماعى .. شبابى .. الخواطر  ... القصص ... الغرائب  .... الطرائف .... الأخبار المتجددة .. الحوارات المميزة    

منتدى وجنة .... سحر الكلمات .. همس القلوب .. تحاور العقول .. الأخوه و الصداقة .. الإبداع و التجدد المستمر ... أخر عضو مسجل معنا ( Hazem Hazem) مرحبا به معنا


شاطر | 
 

 ايها الاخوة الرجال من أبنا الشعب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: ايها الاخوة الرجال من أبنا الشعب    الأحد 24 فبراير 2013 - 17:40

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




ايها الإخوة الرجال من أبناء الشعب Very Happy:D
بما ان الدين النصيحه .. ومحدش كبير على الإستشارة ..
والمثل بيقول إسأل مجرب وماتسألش دكتور Very Happy:D:D

قررت اجيبلكم كدا كام نصيحه عسوله للتعامل مع الجنس العسول اللى هوا احنا ^_*

...
اسمع ياسيدي انت وهوا ^_^

*لما تلاقيها تعبانه .. اقعد جنبها واهتم بيها حتى لو مش عارف تعمل إيه بس يكفي انها تشوف الخوف عليها في عنيك ^_^

مش تقولها "قومي ياشيخه قامت قيامتك دا انتوا جنس ب7 ارواح 0_o

*اما تلاقي الدنيا مش نضيفه وعليها تراب .. ارسم على كل منطقه فيها تراب حاجه حلوة او كلمه حلوة ^_^ وهيا هاتاخد بالها ع طول
مش تقولها ايه القرف دا اومال طول النهار قاعده تهببي ايه 0_o

*اما تلاقي طبخها وحش او طبخت حاجه مش عاجباك .. هزر معاها وقولها دا الشيف شربيني قايم بأحلى واجب معاكي انا هاروح اقوله تعالى شوف تلميذتك Very Happy:D

مش تقولها الله يمسيكي بالخير ياحاجه ابنك مش عارف يطفح من بعدك 0_o

*اما تكون جعان وهيا إتأخرت في انها تجيب الأكل .. اضحك كدا وقولها إمتى هاتحن ملكتنا واميرتنا بإحضار وجبتنا Smile

مش تقولها امتى هانتسمم .. الواحد راجع تعبان طول النهار وانتى قاعده تتسايري مع فلانه وعلانه ياريتكم بتشتغلوا أد مابترغوا 0_o


من الآخر اسلوب البنت في الرد بيعتمد على اسلوبك انت في الكلام Smile

بإيدك تحولها بلسم وبإيدك تخليها ميه نـــار ^_^ وإنت وإستخدامك بأه Very Happy:D

يارب بس تعملوا بالكلمتين دول وهاتدعولي والله ^_^

جاري تحميل نصائح اخري ........................ تابعونى ^_*



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
 
ايها الاخوة الرجال من أبنا الشعب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
وجنة ::  منتديات أدم و حـواء والأســرة  ::  منتدى الزواج والعلاقات الزوجية-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» علاج الادمان من المخدرات
الجمعة 11 يناير 2019 - 0:53 من طرف مروة التيمي

» علاج ادمان الكوكايين
الأحد 30 ديسمبر 2018 - 12:21 من طرف مروة التيمي

» علاج ادمان الهيرورين
السبت 8 ديسمبر 2018 - 21:16 من طرف مروة التيمي

» لو خشع قلب لخشعت جوارحه
الثلاثاء 31 يوليو 2018 - 5:47 من طرف نورالايمان

» يسقط يسقط حبك و أكتر
الخميس 5 مايو 2016 - 0:31 من طرف رياض العربى

» فارس بلا جواد
الخميس 5 مايو 2016 - 0:23 من طرف رياض العربى

» مكانك فى القلب
الخميس 5 مايو 2016 - 0:19 من طرف رياض العربى

» و من العشق لهبة
الأربعاء 4 مايو 2016 - 15:48 من طرف رياض العربى

» أنامل الندم
الأربعاء 4 مايو 2016 - 14:59 من طرف رياض العربى

» ما الذي بينك وبين الله
الثلاثاء 26 أبريل 2016 - 22:38 من طرف حسين حامد

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
رياض العربى
 
احزان زمان
 
mnona
 
العرايشي
 
حمودى الروش
 
برديس المصريه
 
عمر
 
مشموشى
 
محمود السعيد
 
الامير