وجنة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد قمنا بأنشاء منتدى جديد و نتمى وجودك معنا
و تساهم فى تقدمه
و يكون ساحة مناسبة لطرح افكارك و موضوعاتك
نتمنى زيارتك لنا و يشرفنا اشتراكك معنا
لك تحياتى

منتدى وجنة
http://wagna.ahlamontada.net


وجنة

الرياده .. التميز .. التفوق
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول
منتدى وجنة   : إسلامى ... ثقافى .. إجتماعى .. شبابى .. الخواطر  ... القصص ... الغرائب  .... الطرائف .... الأخبار المتجددة .. الحوارات المميزة    

منتدى وجنة .... سحر الكلمات .. همس القلوب .. تحاور العقول .. الأخوه و الصداقة .. الإبداع و التجدد المستمر ... أخر عضو مسجل معنا ( Hazem Hazem) مرحبا به معنا


شاطر | 
 

 كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:21

عمر كتب:
ياافراح مش تمشي وراي قمر
بكره اول ما ملاك تدخل
هتسيبك وتمشي مع ملاك
سيبها لوحدها كده غريبه
علشان تبطل تدخل
الا وملاك معاها
ههههههههههههههه


لالالالالالالالالالالالالا

مش تسمعى كلام عمر

والله انا حبيتك اوى

ملاك اختى وانتى اختى التانيه لو تحبى اكون مبسوطه اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:23

هههههههههههههههههه

شفتى بقى ياقمر

بس يلا عاوزين اللعبة اللى قولتلك عليها بسرعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:23

اللهم لا تشمت فينا احد
اللهم اشغلهم بنفسهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:26

عملتك اختها التانيه
طيب ليه مش الاولي
اقولك انا
علشان لما تحب تستغني عن واحده فيكو
تبقي التانيه
وعلي راي المثل
القديمه تحلي
هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:29

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] طبعا احنا اخوات ياحبيبتى

على فكرة ياعمر ان شاء الله مش هتفرح فينا تانى

وقمر اختى واخرج انت منها

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اكيد مدايق دلوقتى انت عاوز توقعنى انا وقمر فى بعض

بس لا والف لا

وبعدين انا مش هزعل لو ملاك دخلت وقمر بقت معاها

بالعكس هكون مبسوطة المهم نحب بعض

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:33

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياساتر عليك فى ايه عم انت بجد بتهدى النفوس

لا يا حبيبتى انتى اختنا والله وعل فكره والله ملاك طيبه وزى العسل بس لسه مش عرفنا بعض كويس


لعبه ايه يا احزان ايل بتقولى عنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:36

الاولى او التانية المهم احنا اخوات

مش هتفرق فى الترتيب وبعدين ملاك طبعا الاولى

مش اختها قبل ماهى تعرفنى طبعا دة حقها هى اختها الاولى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:36

انا بس زعلان عليكي
هي صحبتها مش معاها
تتسلي بيكي انتي
وبكره هتيجي تكلميها
هتقولك انتي مين
وبتتكلمي معايا ليه كده
وو
ووو
وبلاش اكمل احسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:38

هههههههههههههههههههههههه


يالهووووووووووووووى

احزان انا هنام بقا اصل لو قعدنا اكتر من كدا هنقتل عمر

هههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:39

يا حبيبتى انا عارفة ملاك بس مش اوى بس بحبها

وهى اختى كمان

لعبة المشاكل بس مش مشاكل بجد بهزار

انتى نسيتى ولا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:42

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


اوك


انت تأمر يا قمر
حاضر

ثوانى هتلقى اللعبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احزان زمان
المدير العام

المدير  العام
avatar

رقم العضوية : 306
تاريخ التسجيل : 11/04/2010
عدد المساهمات : 9679

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:43

ماشى ياقمر تصبحى على الف خير يا اختى يا حبيبتى

وانا راضية ياعمر قمر تعمل اللى هى عاوزها وانا مش بزعل

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:43

هتنامي والبيت والفطار
مين هيعمل شغل البيت
ومين هيغسل الغسيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رياض العربى
صاحب الموقع

صاحب الموقع
avatar

العمل/الترفيه : مدرس
رقم العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 13692

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:44

متابع فى صمت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:46

ياربي لسه فيه كده
مهما انصح
وافتح عينك علي الواقع المربر
اللي هتسبب فيه قمر ليكي
بس انا عملت اللي عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:47

في صمت ليه يارياض
قولت ايه في كلامي
علي وجنه ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رياض العربى
صاحب الموقع

صاحب الموقع
avatar

العمل/الترفيه : مدرس
رقم العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 13692

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:48

عمر لو تقصد وجنة اكيد انت ضفتها لقائمة المنبوذين
حاول ارجعها لقايمة الاصدقاء
و ان شاء الله هتظهر
شكرا عمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 4:54

الموضوع كبير اوي
انا لااعرف قائمه المنبودين
ولا الاصدقاء
ان شاء الله في وقت تاني
اكلمك علي الاميل وتشرحلي ازاي
شكراااا
تعبتك معايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رياض العربى
صاحب الموقع

صاحب الموقع
avatar

العمل/الترفيه : مدرس
رقم العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 13692

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 7:08

حاضر عمر ان شاء الله تحت امرك
فى اى وقت
الموضوع سهل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://wagna.ahlamontada.net
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 11:54

محمود السعيد كتب:
معلشى يا وجنه اعفينى من الاجابه عن السؤال ده وبرده يا وجنه

احنا مش ضد التعارف دا بس يكون طبعا فى حدود وتحت اشراف


اشكرك يا محمود على رايك فينا بس احنا مش كده خالص احنا ناس محترمه اوى اوى مش دخلين هنا عشان تعارف وانتى يا اخت وجنه اشكرك على زوقك وردودك كلها زوق احنا مش وحشين ومش دخلين هنا نعمل تعارف ومش دخلين نعمل صدقات انا مديره منتديين محترمين جدا جدا وانا عندى منتدى محترم جدا وكلنا فيه بنضحك ونهزر ومفيش فيه اى شىء غلط ومش احنا الى بنعمل الغلط واشكرك انتى والاستاذ محمود على ردكم الف الف شكر على رايكم ولو سمحتى كده ارجعى للعبه تهدى بوسه لمين شوفى بقى ردك انتى ايه وشوفى احنا لعبنا ازاى وعلى العموم يا جماعه انا بشكركم وانا كنت بحب المنتدى ده اوى وانتى يا اخت احزان انا بحبك جدا جدا وانا بحترمك جدا وانتى اختى زى قمر ولو تقبلى ويشرفنى انك تبقى اختى وبرده فى اعضاء هنا محترمين والاستاذ رياض رجل محترم جدا وكنت اتمنى انى اكون بينكم وانا حزينه على الى حصل منكم ليا وانى كنت اتمنى انى اكون منكم واشكركم جدا .........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وجنة
صاحبة الإمتياز و الملكية
صاحبة الإمتياز و الملكية
avatar

العمل/الترفيه : english teacher
رقم العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 1445

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 16:40

اخت ملاك في ايه حصل لده كله
ليه بتخدي اي كلام علي نفسك انا قولت انه لعب عيال في منتدي الالعاب طب ما انا كنت بلعب معاكوا و مش قصدت اي حد بعينه و يعني ايه ارجعي ل لعبه بوسه لمين انا شايفه انه عادي و كله لعب هو في العب حد بيحاسب حد و انا مش غلطت ولا ببرر لعبي او كلامي و مقبلشي ان حد يعلق علي كلامي مادم مش متعدي اي حدود و مش بيدايق حد و انا شايفه ان كل اعضاء منتدي وجنة محترمين جدا من اول فريق الادارة لحد اصغر عضو و العب في المنتدي بيديه طابع المرح و ينشط الاعضاء اوكي انتي مديرة ممنتدين مبروك وربنا يديم ليكي منتدياتك
و احنا مهما حصل من نقاش حاد فده اختلاف في الاراء
و عموما مهما حصل احنا بنرحب بيكي في منتدي وجنة
و متشكرة جدا علي كلامك
وربنا يهدي الحال


عدل سابقا من قبل وجنة في الجمعة 21 مايو 2010 - 16:44 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وجنة
صاحبة الإمتياز و الملكية
صاحبة الإمتياز و الملكية
avatar

العمل/الترفيه : english teacher
رقم العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 1445

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 16:42

رياض العربى كتب:
عمر لو تقصد وجنة اكيد انت ضفتها لقائمة المنبوذين
حاول ارجعها لقايمة الاصدقاء
و ان شاء الله هتظهر
شكرا عمر

في ايه عمر و رياض هو في حاجة تخصني و انا معرفهاش
طب ماتقولولي
ولا انا اخر من يعلم
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 17:05

اولا ياوجنه علشان تكوني عارفه
انا معلوماتي في الكمبيوتر
زي معلوماتي عن كوكب المريخ
مش بعرف اي حاجه غير اني افتح
الاميل والمنتدي وبس
ومن يوم ما دخلت المنتدي ده
وانتي كل ردودك ومواضيعك
مش بتظهر عندي
واقول بكره تظهر يمكن دي حاجه من المنتدي
انما اليومين دول النت ضعيف عندي
بياخد وقت لحد ما يقتح الصفحه
وانا قولت لنفسي ازاي وجنه من المؤسسين للمنتدي
وهي عندي في الاعضاء المنبدين
طبعا ما ينفعش
انتي من الضباط الاحرار وتكوني منبوده
علي فكره انا مش بحب اتكلم كتير واليك واعجن
مطولش عليكي
قوليلي طول
المهم الحمد لله من بعد عناء وصبر واجتهاد
قدرت ولله الحمد اني اشيل اسمك من المنبودين
وتبقي في قائمه الاصدقاء المقربين
بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
انا شايف انك بتشدي ناعم مع ملاك
هو انتي خايفه ليه
العمر واحد والرب واحد
انتي لو تقدري تعملي حاجه كنتي عملتيها
بس احنا العرب كده خوافين
ومش متوقع منك الرد ده
جمدي قلبك وطلعي اللي في نفسك
وانا هبقي اقول لملاك ترد عليكي ازاي
طوبه علي طوبه
يارب تفضل منصوبه
والحمد لله رب العالمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وجنة
صاحبة الإمتياز و الملكية
صاحبة الإمتياز و الملكية
avatar

العمل/الترفيه : english teacher
رقم العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
عدد المساهمات : 1445

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 17:38

اوكي عمر الحمد لله انك ظبط المنتدي عندك و بقيت اظهر مع اني منورة في كل مكان
هههههههههههه غرور بقي
و بعدين احنا البنات نتخانق اه نزعل اه بس مش هنشمت حد فينا
ربنا ما يجعل لنا جار وله ...............
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
كاتب متألق
كاتب متألق
avatar

العمل/الترفيه : عامل معماري
رقم العضوية : 226
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
عدد المساهمات : 3094

مُساهمةموضوع: رد: كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )   الجمعة 21 مايو 2010 - 22:43

بنات مع بعض
دي ملاك قالت لي كلام عنك
لوعرفتيه هتزعلي خالص
قالت عليكي اكتر ماانتي قولتي لي عليها
والمفروض الموضوع مش يسكت عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كلمنى شكرا.....!! ( برلمان المنتدى )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
وجنة ::  الحوار العام و المناقشات الجادة ::  منتدى الحوار العام-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» علاج ادمان الهيرورين
السبت 8 ديسمبر 2018 - 21:16 من طرف مروة التيمي

» لو خشع قلب لخشعت جوارحه
الثلاثاء 31 يوليو 2018 - 5:47 من طرف نورالايمان

» يسقط يسقط حبك و أكتر
الخميس 5 مايو 2016 - 0:31 من طرف رياض العربى

» فارس بلا جواد
الخميس 5 مايو 2016 - 0:23 من طرف رياض العربى

» مكانك فى القلب
الخميس 5 مايو 2016 - 0:19 من طرف رياض العربى

» و من العشق لهبة
الأربعاء 4 مايو 2016 - 15:48 من طرف رياض العربى

» أنامل الندم
الأربعاء 4 مايو 2016 - 14:59 من طرف رياض العربى

» ما الذي بينك وبين الله
الثلاثاء 26 أبريل 2016 - 22:38 من طرف حسين حامد

» حكم المعراج
الأربعاء 20 أبريل 2016 - 6:55 من طرف حسين حامد

» الداء والدواء
السبت 16 أبريل 2016 - 22:55 من طرف حسين حامد

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
رياض العربى
 
احزان زمان
 
mnona
 
العرايشي
 
حمودى الروش
 
برديس المصريه
 
عمر
 
مشموشى
 
محمود السعيد
 
الامير